چند تکنیک انرژی درمانی

مقاله چهارم سرکار خانم مرجان علوی مقدم

استاد راهنما:استاد حسن پورنجف شرف آبادی

کد ثبت علمی:۱۵۴۷-۶۱۰-۳۴۹۰۴۰۴۰۱۷-۲۷۸۸

عنوان:چند تکنیک انرژی درمانی

اسکن از راه دور

اسکن از راه دور، یعنی تجسم دریافت انرژی پرورش آن و انتقال انرژی، پس این اسکن تجسمی است، یعنی باید آن را با استفاده از قدرت تجسمتان انجام بدهید.

نحوه انجام اسکن از دور

سوژه ی مورد نظرتان را در نظر بگیرید. اگر تا به حال لو را ندیده اید، لااقل باید جنسیت و نامش را بدانید و او را در ذهنتان تکرار کنید. اگر چهره ی او را           دیده اید، چهره اش را در خیالتان مجسم کنید. بعد تصور کنید که دستتان را روی رگ اسکن او گذاشته اید و مثل همان اسکن معمولی دارید عمل اسکن کردن را انجام می دهید. یعنی شکل اسکن کردن را به همان شیوه ای که قبلاً برایتان گفتم انجام بدهید. با این تفاوت که این بار همه چیز را ذهنی و به کمک قوه ی تجسمتان انجام بدهید. انرژی را طبق آنچه گفتیم می گیرید و در ذهن خود پرورش می دهید. یعنی اینکه مثلاً با گفتن “یا شافی” و غیره … به نقطه خاص درد یا به کل بدن وارد می کنیم.

هرگز فراموش نکنیم که نباید انتظار داشته باشید تا این تمرین را شروع کردید به جوابهای درستی برسید. به مرور وقتی شما خصوصاً در تله پاتی قویتر می شوید به جوابهای درست تری خواهید رسید. برای همین تمرین های تله پاتی را قبلاً خدمتان بیان کرده ایم یا همان تمرینات ارتباط از راه دور. بنابراین برای حالا که تازه یادگیری را آغاز کرده اید، بهتر است روی اسکن از نزدیک تمرکز کنید.

شما برای رسیدن به جوابهای بهتر در انرژی دادن، باید اول از همه انرژی خودتان را درست کنید.

باید سالم باشید و کار چاکراهای خودتان درست باشد. هر چقدر کار چاکراهای خودتان بهتر باشد، بیشتر روی دیگران اثر خواهید گذاشت. برای این کار لازم است به خودتان انرژی بدهید.

تکنیک برای انرژی دادن به خود

گاهی نیاز است به خود انرژی بدهیم و این در زمانهای گوناگونی نیاز است، چه در زمان درمان و چه در هر زمان دیگر.  اما چطور بخودمان انرژی وارد کنیم؟

مقدمات انرژی که همان پاکی ذهن و جسم است را انجام می دهیم و در وضعیت مدیتیشن قرار بگیرید. دست راستتان را روی چاکرای یک قرار بدهید. برای این کار باید دستتان را روی عضو تناسلیتان قر ار بدهید و دست چپتان را روی چاکرای هفت بگذارید.

باید توجه داشت که عضو تناسلی یکی از مهمترین اعضای بدن است، چون محل تجمع انرژی و محل تولید نیروی الکترومغناطیس است.

به مدت یک دقیقه به آن انرژی می دهیم، بعد از یک دقیقه دست چپ بر روی چاکرای هفت ثابت می ماند و دست راست از روی عضو تناسلی به روی چاکرای دو از جلو می رود و باز یک دقیقه انرژی می دهیم و باز دست چپ ثابت می ماند و دست راست می رود روی چاکرای سه از جلو و بعد از یک دقیقه انرژی دادن به همین ترتیب به سراغ چاکرای چهار و پنج می روید .

فقط به چاکرای شش انرژی نمی دهید، چون یک سری از استادان به خصوص استادان شیوه ی “شای و ایشایا” معتقدند، نباید به چاکرای شش انرژی داد و این هم دلایلی دارند، از جمله اینکه خود چاکرای ششم انرژی می گیرد و اینکار باعث می شود انرژی کاسته شود .

این مدیتیشن را باید به مدت ۲۱ روز پیاپی انجام بدهید و در طول این ۲۱ روز، هر روز ۲۱ لیوان آب هم بنوشید. یعنی در کنار غذا و چیزهای دیگه ای که          می خورید، روزی ۲۱ لیوان آب خالص هم باید بخورید.

این کار تمام سموم بدنتان را خارج می کند و حتی تغییرات شگرفی در پوست  و حتی در حال روحی شما به وجود می آورد.

البته اگر به آب سوره های حمد و چهارقل و آیت الکرسی را تلاوت کنیم، بنویشیم  مسلماً خیلی بهتر خواهد بود. چرا که اصل کار ما بر خلاف سایر شیوه های رایج در تهذیب نفس و انرژی گرفتن از کلام الهی و اسماءالله است. لذا باید همیشه مراقب اعمالمان باشیم و اذکاری که استادمان می دهد را مراقبه کنیم. در طول این مدت بهتر است هر روز اذکاری نیز ذکر کنیم. مثل: ذکر یونسیه و غیره. باید تمام سعیمان را بکنیم که کل۲۱روز این کار رو انجام بدهیم. البته قانون این است اگر یک روز یادمان رفت، باید از اول شروع کنیم. چون۲۱روز باید پیاپی باشد        و گرنه اثری نخواهد داشت .

 شیوه ی انرژی دادن به اشیا و لوازم

حتما می دانید که به هر چیزی می شود انرژی داد، انرژی دادن بر اشیاء دو گونه است: اول انرژی دادن با خطوط و نوشته و اوراد، دوم انرژی دادن با همان روش تجسم ذهنی.

خیلی ها در دست خود تسبیحی دارند که با ان ذکر می گویند  کم کم آنطور این  ذکر گفتن زیاد می شود که آن تسبیح خود انرژی دار می شود یا مثلاً یکی انگشتری دارد. چون آدم خوبی بوده، این انگشتر از آن انسان انرژی گرفته و مقدس گاهی شمرده می شود. مثل لوازم شخصی که اولیاء الله از آن استفاده کردند، پس این قانون در عامه هم وجود دارد، که برخی از اشیاء انرژی خاصی دارند.

پس با این تعریف می توان به تمامی اشیای خانه ی خود و دیگران از لوازم منزل گرفته تا اغذیه و خوراکیها و غذاها  و لباسها و … انرژی داد.

روش اول که معلوم است اورادی خوانده می شود و به آن شیئ فوت می شود یا  مدتی در چیزی مثل آب دعا خوانده قرار می گیرد. اما روش دوم که به شیوه ی “شای” انجام می شود .

در این روش با هر دو دست به لوازم و اشیاء انرژی می دهیم و مجسم می کنیم که با دادن انرژی به آنها برکت و خیر در آنها جریان پیدا می کند. در تابستان به کولر خانه و در زمستان به موتورخانه ی شوفاژ انرژی بدید و مجسم کنید همراه با هوای سرد و گرمی که در خانه پراکنده می شود انرژی مثبت در خانه ی شما به جریان در می آید و به همه چیز برکت و شادی می دهد!

مدت زمان اینگونه انرژی دادن ها به خودتان  بستگی دارد. حتی می توانید یک آب پاش را از آب پر کنید و با دو دستتان ده دقیقه به آن انرژی بدهید و سپس آن را در هوا و بر روی اشیا اسپری کنید و مجسم کنید که انرژی شادی بخش وجود شما در همه چیز و در همه جا جاری می شود.

پس در روش “شای” با دو دست انرژی می دهیم که از منبع انرژی گرفته و در ذهن تصورات و تجسماتی انجام می دهیم و کلمات مثبتی هم می گوییم.

تکنیکهایی وجود دارد که به افراد سحر و طلسم شده یا چشم زخم خورده نیز  انرژی می دهیم که چند نمونه را عرض می کنم .

تکنیک برای درمان کسی که  طلسم و جادو شده

این شخص را به مدت هشت روز، یعنی چهار تا دو روز تخلیه ی انرژی سنگین می کنید. به همان شیوه ای که در جلسلت قبلی توضیح دادیم. این تکنیک باطل السحر نامیده می شود.

بعد از پایان کامل این تمرین، در هر روزی که آن را انجام می دهید، یک بار به مدت دو دقیقه فقط با یک دست (که چون شیوه ی شای است دست راست یا چپ فرقی ندارد) به چاکرای هفت او انرژی بدهید.

البته در روش خودمان فرد را به همان کره بگذارید و سوره های حمد و چهارقل و آیت الکرسی و آیه ۳۳ سوره الرحمن و آیه ۱۰۲ سوره بقره، ده آیه اول سوره صافات و ده آیه اول سوره جن را بخوانید و بصورت نوری که گفته شد به فرد از راه دور یا نزدیک تجسم کرده و برایش بفرستید.

تکنیک برای پاک کردن مکان از طلسم و جادو و انرژی منفی و سنگین

روز اول به مدت ۵ دقیقه به چهارچوب در ورودی خانه (یعنی در اصلی که از آن وارد خود فضای خانه و اتاقها می شویم) با دو دست به روش شای انرژی داده و روز دوم وارد خانه شده و دیوار نزدیک در را که رو به قبله باشد پیدا می کنیم و پشت به آن ( یعنی رو به قبله ) می ایستیم و دو تا دست را در هوا نگه می داریم

و به هوا و محیط تا ۵ دقیقه انرژی می دهیم و روز سوم به مقدار مساوی اسفند و کندر تهیه کرده و بعد از ترکیب آن یک دقیقه به این ترکیب انرژی داده و سپس در جهت عقربه های ساعت در خانه می چرخانیم.

سپس دربها و پنجره ها را باز می کنیم تا انرژی منفی خانه جای خود را به انرژی مثبت بدهد. باز در این روش می توانید همراه این کار همان سوره های بالا را تلاوت کنید یا توسط ضبط صوت و هر چیز دیگر پخش کنید. ولی بهتر است خود تلاوت کنید.

تکنیک مبارزه با چشم شور

در مقابل افرادی که مطلع هستید چشم شور دارند می توان از این شیوه استفاده کرد. نشسته به چاکرای هفت تمرکز کرده و دو تا کفه ی دست را به حالت قنوت گرفته و هفت بار در آنها می دمید و سه دور دستانتان را دور بدنتان از جلو به عقب می چرخانید.

این تمرین را به صورت ذهنی هم می توان انجام داد. یعنی اگر کسی مقابلتان است که از چشم شور او می ترسید، در تجسم خلاقتان این تمرین را انجام بدهید.

البته می توانید باز همان سوره ها و آیات را بخوانید. البته این روشها ذهنی هستند.  مسلماً روشهای عملی زیادی نیز وجود دارد که می شود انجام داد.

سی مورد مهم از حالاتی که از نشانه‌‌های بیداری آگاهی روحانی و تغییرات در درون‌ و بیرون‌تان می‌باشند:

۱. معمولاً ترجیح می دهید تنها و در سکوت باشید.

۲. رویاهای بیداری زیادی می‌بینید. (تجربیات روزمره‌ی مفهومی و دارای پیام‌های مهم شخصی، مثلاً: یک کلمه از یک رهگذر مسیر زندگی‌تان را تغییر داده است و در مسیر و هدف اصلی قرار گرفته‌اید، این اتفاق نیست.)

۳. الگوی خواب‌تان تغییر کرده است.

۴. بخش زیادی از جامعه را در توهم و ماتریکس‌های ذهنی می‌بینید، حس می‌کنید مانند: روح بالغی هستید که توسط روح های نابالغ و بی اعتنای دیگر احاطه شده اید.

۵. شما تمایل زیاد به عشق ورزیدن و کمک کردن به دیگران دارید، بدون توقع و بی قید و شرط.

۶. اعداد مشابه و مفهومی زیادی می‌بینید.

۷. شدیداً بدنبال معنای زندگی و خودشناسی هستید.

۸. ناخودآگاه در طول روزمره مراقبه و مدیتیشن انجام می‌دهید، بدون آنکه آشنایی خاصی با آن روش‌ها داشته باشید.

۹. این موضوع را درک کرده‌اید که الگوهای آموزشی و کهنه‌ی قدیمی دیگر بدردتان نمی‌خورد، چون شما وارد یک سطح انرژی و آگاهی بالاتری شده‌اید، بجای پیروی از آداب و رسوم و سنت‌های قدیمی، از شم و شهود درونی خودتان پیروی می کنید، شما به قلب گوش می‌دهید.

۱۰. شما در حال اصلاح نفسانیات و عادت‌های منفی قدیمی خود هستید.

۱۱. رنگ‌ها و مزه‌ها، بوها به نوعی زیباتر و متفاوت‌تری تجربه و حس می‌شوند.

۱۲. در میان مردم مکالماتتان با آن‌ها کمتر شده است، بیشتر تمایل دارید تا گوش دهید بجای اینکه حرف بزنید.

۱۳. تجربیاتتان در رویاها و خواب‌ها تغییر کرده است، شما در رویا قوانین فیزیک را نقض می‌کنید، پرواز می کنید و آگاهانه از جایی به جای دیگر خودتان را منعکس می کنید، شما زندگی‌های گذشته خود را در رویا می بینید و در بیداری آن‌ها به یاد می‌آورید.

۱۴. دانستن اینکه زندگی چیزی بیش از اینی است که مقابل چشمان ماست. (ایمان قلبی) من فکر می کنم عده‌ای سال‌ها حقیقت را از دید ما مخفی کرده‌ بودند.

۱۵. چارچوب‌ها و قوانین جامعه دیگر نمی‌توانند شما را کنترل و محدود سازند، زیرا انرژی قدیم دیگر جوابگوی نیازها و میل به تجربیات جدیدتان نیستند، من با اراده‌ی آزاد زندگی می‌کنم.

۱۶. درک می کنید که نظرات مختلف، صرفاً عقاید دیگران هستند و تمایل خود را برای طرفداری یا مخالفت با آنان از دست می دهید، شما یاد گرفتید که خنثی و میانه‌رو باشید.

۱۷. می توانید دنیا را از بالا و متفاوت از دیگران ببینید.

۱۸. میل ناگهانی به تغییر دادن در شغل و حرفه‌تان به شما دست داده است.

۱۹. دیدتان نسبت به گذشته‌تان تغییر کرده است، دیگر خودتان را به خاطر آن‌ها سرزنش نمی‌کنید، زیرا درک کرده‌اید که همان تجربیات باعث پختگی و بیداری آگاهی شما در اکنون شده‌اند، درس‌های گذشته را فرا گرفته‌اید، گذشته را رها کردید، هم‌اکنون خودتان را بخشیده‌اید و در زمان حال زندگی ‌می‌کنید.

۲۰. شما طوری رفتار می کنید که گویی در خلق دنیا سهیم بوده اید و همواره سعی می کنید که نظر مردم را نسبت به خداوند و دنیا تغییر دهید و با افرادی که با فریب نظر مردم را منفی نگاه داشته‌اند تا به قلب آن‌ها لطمه وارد کنند، ممکن است گاهی با آن‌ها احساس خصومت کنید.

۲۱. احساس می کنید تمامی علوم و مسیر‌ها آگاهی از یک منشا می‌آیند، همه‌ی آن‌ها برای آموزش و گسترش آگاهی ما بودند و هستند، اما بشر همواره از آن‌ها سواستفاده می‌کند.

۲۲. از اینکه دنیا اکنون به این شکل است، ممکن است خسته و غمگین باشید، از اینکه اغلب مردم در خواب بسر می برند، اذهان آنان توسط رسانه های جمعی منحرف شده است و پول، قدرت و طمع، غرور و نفسانیات آنها را به دام انداخته است، و جای عشق را گرفته است، انگار قلب آن‌ها بسته شده است، از اینکه انسان ها راه هماهنگی با یکدیگر، زمین و محیط زیست خود را از دست داده اند و انسانیت و خود حقیقی شان را گم کرده اند.

۲۳. شما احساس می‌کنید هر عملی در زندگی بازتاب اعمال خودتان است، در گذشته این درک را در قالب‌های مفاهیمی مثل، احساس گناه، ترس از خدا، تاوان، پرداختن دیون و غیره تجربه کردید، اما‌ هم اکنون می‌دانید همه چیز کارما است.

۲۴. شما احساس می‌کنید همه چیز به نوعی اسراری به هم متصل است، اما    نمی دانید یا نمی‌توانید این موضوع را عنوان کنید یا تجزیه و تحلیل کنید، اما حسش می‌کنید و نشانه‌هایش را می‌بینید.

۲۵. شما دوست دارید اکتشاف‌های اخیرتان را با نزدیکانتان به اشتراک بگذارید، زیرا حس می‌کنید این آگاهی نوین زندگی آن‌ها و حتی کل بشریت را تغییر خواهد داد.

۲۶. تمایل به خوردن غذاهای سالم، زنده و هماهنگ با طبیعت بیشتر شده است.

۲۷. شما دیگر کسی یا چیزی را قضاوت نمی‌کنید، بلکه نسبت به مسائل فقط یک مشاهده‌گر هستید.

۲۸.تمایل عمیق برای ارتباط با طبیعت و زندگی با قوانین طبیعت را پیدا کرده‌اید، نه با قوانینی که رسانه‌ها یا سیستم‌ها برای شما تعیین کرده‌اند.

۲۹. حیوانات را بسیار بیشتر از قبل دوست دارید و علاقه‌ی زیادی برای برقرار ارتباط با آن‌ها دارید.

۳۰. درک شما از طبیعت و ماهیت زندگی تا حد بسیار زیادی تغییر کرده است، بنظرتان هر چقدر که تا اینجا تلاش کرده اید بیهوده بوده‌ (البته همه‌ی آن‌ها برای شکوفایی شما بودند) و چیزهای مهم و واقعی هستی از نگاه شما پنهان بوده است، اهدافی که تا اینجای زندگی داشتید بنظر پوچ می رسند، کارهایی که تا اکنون انجام می دادید، برنامه ها و امور روزمره تان همگی از چشمتان می افتند، تمام عادت ها و باورها و ارزش های پیشین احتمالا دیگر اهمیتی ندارند، حتی شاید ارتباطتان با بسیاری از نزدیکانتان دیگر برای شما ارزشمند نباشد، در نهایت، جمع شدن همه ی این تجربیات بر روی هم باعث می شود باعث دگرگونی شما شده است، ممکن است بسیار با خودتان و اطرافیانتان درگیر شوید و بی قرار، آشفته و بهم ریخته و هیجان زده شوید، راهکار این است که آرامش خود را حفظ کنید و اجازه ندهید ضعف بر شما غلبه کند، اینکه در چنین مسیری قرار گرفته اید، حتما دلیل و علتی داشته است، پس نگذارید آشفتگی ها شما را از پا درآورند، بهتر است به دنبال کسانی بگردید که تجربه مشابهی داشته اند. با بیداران معنوی، اساتید معنوی، شاگردان مسیر درون و افرادی که تجارب درونی عمیق داشته اند ارتباط بگیرید و صحبت کنید، کتاب ها و مقالات نوشته شده در این زمینه را مطالعه کنید و بدانید که شما تنها نیستید، از نشانه های رایج از بیداری انرژی معنوی شامل افزایش احساس سرزندگی و انرژی در سطح فیزیکی، فوران انرژی، احساس مورمور شدن و یا الکتریسیته در سراسر بدن، تغییرات در غریزه های جنسی، افزایش آگاهی و هوشیاری، همبستگی و یکی بودن با تمام کیهان میباشد، در ابتدای این نوع بیداری، نشانه های منفی هم میتواند ظهور کند. نشانه هایی همچون تغییر حس و مود، حساسیت شدید جسمی، بی خوابی، از دست دادن اشتها و یا پرخوری و…

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *