تاثیر امواج عامل در بهبودی عضو بیمار

مقاله دوم سرکار خانم مرجان علوی مقدم

استاد راهنما:استاد حسن پورنجف شرف آباد

کد ثبت علمی:۱۵۴۶-۶۱۰-۳۴۹۰۴۰۴۰۱۷-۲۷۸۶

موضوع:تأثیر امواج عامل در بهبودی عضو بیمار

قبلاً در مورد اینکه انرژی چه تاثیری بر روان ادمی دارد بحث کردیم.

امواج خود چند نوع هستند:

امواجی که بشر در آنها و ساخت آنها نقش دارد. مثل امواج رادیویی امواجی که بشر در ساخت آنها نقشی ندارد. مثل: الکترومغناطیس زمین امواجی که باعث   می شود برخی از حیوانات با فرستان طول موج خاصی راه خودشان را پیدا کنند. مثل: خفاش امواج کیهانی که باعث می شود نیروهای خاص ایجاد شود و هر سیاره یا ستاره بواسطه ان در مدار خاصی گردش کند.

حالا چطور ما می توانیم این امواج را به خدمت بگیریم و در راه درست و درمان بیماران از ان استفاده کنیم.

این امواج در بدن انسان وجود دارد که باعث می شود هاله بوجود بیاید، اگر در جایی انباشت هاله زیاد باشد و یا کمتر در واقع بیماری بوجود می آید. بنابراین اول باید انرژی بدن را پیدا کنیم که در کدام طرف بدن چه انرژی وجود دارد.

انرژی مثبت در طرف راست و انرژی منفی در طرف چپ. حال مرز میان چپ و راست و مثبت و منفی را انرژی خنثی در وسط  بدن قرار دارد.

پس همین انرژیهای مثب و پاک هست که باعث می شود بیمار را درمان کنیم، خداوند در انجیل مرقس باب ۱۶ تا ۱۸ می فرماید: کسانی که ایمان آوردند با قدرت پاک من می توانند روح های ناپاک را از  مردم بیرون کنند بیماریهاش را درمان کنند دست بر سر مار بکشند و زهر بخورند درحالیکه صدمه نبینند.

تاثیر امواج بر بیمار بر دو گونه است

شناخت بیمار، یعنی ما باید بیمار را بشناسیم تا حدودی بر خلق و رفتار وی اگاهی داشته باشیم و بیمار نیز بر ما اعتماد و اطمینان کند. در این حد بیمار با تلقین بهبود پیدا می کند، چون خود بخود انرژی می دهد.

روش درمانی بیمار بعد از شناخت

در گام اول و مرحله اول بایستی محل این گونه ویرانگران را دقیقاً مشخص کرده و آنها را با استفاده از راهکارهای انرژیائی برطرف کنید.

گام اول مرحله دوم این است که ذهن نیمه هشیار را بیازمائیم تا ببینیم چقدر طول می کشد تا تغییر مطلوب یا بهبودی را آشکار سازد سالها، ماه ها، هفته ها و ساعت ها یا دقیقه ها!!!

ذهن نیمه هوشیار همان عملی است که بیمار شما را پذیرفته و قبول می کند تا بحرف شما گوش دهد و شما با انرژی دادن و صحبت کردن او را فقط بخود در آن موقع وابسته می کنید طوری که دیگر دوست ندارد از شما جدا شود و گاهی می گوید دوست دارم در این لحظه ساعتها بمانم.

باز هم تأکید می کنیم برنامه ریزی ذهن نیمه هشیار را از طریق انرژیائی جهت شفا به لحظه حال را به این لحظه بیاوریم. ذهن های هوشیار و نیمه هوشیار حالا دیگر با یکدیگر متجانس گشته و به مشابه یک عمل با یکدیگر همکاری داشته راه را برای فرآیند شفا پاکسازی می کنند و بدین ترتیب خود تخریبی به گونه ای موثر برطرف می گردد.

علل ریشه ای درد، بیماری یا شکست را دقیقاً مشخص کرده و آنها را برطرف کنید. مثال بیماری وسواس دارد باید علت وسواس را بگونه ایی دربیاوریم.

هر یک از سطوح آگاهی را از جنبه ضعف های انرژیائی که دارند بررسی می کنیم

زیرا با این موضوع ارتباط دارند :

سطوح فیزیکی، ذهنی، عاطفی، روانی و روحی

هر گاه ضعفی را در سطح بخصوص یافتید.جهت یافتن علت ریشه ای درد  استفاده کرده و از راهکارهای انرژیائی که در طول این راه وجود دارد، بهره گیری کنید. سپس تمامی ضعف های احتمالی را یافته و آنها را برطر ف نمائید.

سطوح ذهنی و عاطفی ما به افکار و عواطف ما اشاره دارد که نه فقط شامل خاطرات دردناک و اعتقادات ما در طول زندگی است، بلکه شامل خاطراتی است که از اعقاب ما و از کارهای گذشته به ما رسیده و در ذهن ما ثبت گردیده است. رویدادهای دردناک تقریباً همیشه جنبه عاطفی پیدا می کنند.

تنها یک استاد واقعی است که می تواند افکار و احساسات خود را از شرائط محیطی نامساعد به دور نگه دارد .

این عواطف تضعیف کننده ای که انباشته شده، می تواند علت تأثیرات نامطلوبی باشد که هرگاه شخصی آنها را می بیند، می بوید، می شنود، یا احساس می کند.

یادآور خاطرات بخصوص است که دردهای اصلی را در ذهن زنده می کند.

علاوه بر اینها ، خاطرات دردناک بیماری ها، محدودیت ها، ترسهای موهوم و… نیز می توانند تأثیرگذار باشند.

اسکن و پاکسازی

تمرین نهرطلایی صورتی :

چاکرای یک تا هفت  ما دو تا جهت دارد. جهت جلوی بدن و جهت پشت بدن. در حالت مدیتیشن قرار بگیرید. مجسم کنید که از چاکرای ۱ از سمت جلوی بدن شما، یک نهر طلایی رنگ در حال حرکت است.

این نهر به طرف بالا می آید و از هر چاکرایی که عبور می کند،  این نهر طلایی می ایستد و در چاکرا نیرو ذخیره می کند.

وقتی این تمرین رو چندین بار انجام بدید کم کم احساس می کنید در چاکرا نبض ایجاد می شود یا احساس گود شدن در چاکرا می کنید یا به عبارتی یک احساس خاصی در چاکرا می کنید و آن رو حس می کنید.

بنابراین بعد از نبض زدن چاکرا یا احساس کردن اون چاکرا، مجسم کنید این نهر طلایی باز بالا تر می رود. یعنی از چاکرای یک به دو جلو و بعد به سه جلو (یعنی چاکرای ۳ در جلوی بدنتان) و بعد چهار از جلو ، پنج از جلو، شش از جلو می رسد و بعد بالا می رود و به چاکرای هفت می رسد. در چاکرای هفت موافق با عقربه های ساعت می چرخد (انگار خود شما ساعتید و انرژی در جهت عقربه های ساعت می چرخد) و بعد از چاکرای هفت، از پشتتان حرکت می کند و در حالی که تغییر رنگ داده و به رنگ صورتی در آومده، از پشت ستون فقرات به چاکرای شش پشت، بعد به پنج پشت، بعد به چهار پشت، سه ی پشت، دوی پشت و در آخر به چاکرای یک از پشت بدنتان می رسد.

این نهر از هر جایی که عبور می کند. آن چاکرا رو پر از انرژی می کند تا جایی که در آن چاکرا همان حس نبض زدن یا گود شدن یا به عبارتی حس کردن چاکرا ایجاد می شود. وقتی این نهر به چاکرای یک از پشت رسید دوباره تغییر رنگ می دهد و دوباره از جلوی بدن بالا می رود. یعنی مثل قبل. کلاً این بالا رفتن و پایین آمدن ۳ بار تکرار می شود.

یعنی به طور خلاصه، نهر طلایی از جلوی بدن، چاکرا به چاکرا، بالا می رود بعد از پشت بدن، به رنگ صورتی، چاکرا به چاکرا پایین می آید. دوباره از جلوی بدن به رنگ طلایی، چاکرا به چاکرا، بالا می رود و باز از پشت بدن چاکرا به چاکرا به رنگ صورتی پایین می آید. دوباره از جلوی بدن به رنگ طلایی چاکرا به چاکرا بالا می رود و از پشت بدن به رنگ صورتی چاکرا به چاکرا پایین می آید.

زمان این تمرین، هر بالا و پایین رفتن ده دقیقه است. یعنی کل تمرین باید در سی دقیقه انجام بشود.

نکته:

ممکن است در دفعات اول هیچ احساسی در چاکراهایتان نکنید. اما با تکرار و تمرین حتماً نبض یا گود شدن رو در اون حس می کنید یا به هر حال وجود چاکرا را در بدنتون احساس می کنید.

تمرین برای اسکن

درمانگر، یعنی کسی که می خواهد به فرد دیگری انرژی بدهد یا اون رو اسکن کنه، فعلاً یعنی خود شما و  سوژه، یعنی کسی که می خواهید اون رو اسکن کنید تا ببینید کدوم چاکراها یا اعضای بدنش مشکل دارد، باید روی دو تا صندلی مقابل هم بنشینید. چشم شما و چشم سوژه باید باز باشد.

حالا سه انگشت چپ دستتون رو روی رگ دست راست سوژه بگذارید. (حتی المقدور اگر سوژه فاقد دست راست نیست، روی دست راست اون بگذارید).

بعد به چاکرای هفت خودتون توجه کنید و تمرکز کنید. حالا توجهتان را به شصت دو پای خودتان بدید. تمرکز کنید و ببینید چه حسی در شصت دو پایتان است. حالا همزمان به طرف بالا به آرامی حرکت کنید. یعنی توجهتان را به ساق پاهای خودتان و بعد ران و باسن و شکم و ….بدید تا بالا.

دقت کنید به اعضای بدن خودتان و حسی که در آن احساس می کنید. فکر کنید نه اعضای بدن سوژه.

در هر نقطه از بدن خودتان که تغییری احساس کردید. (مثل نبض زدن، درد، بی حسی، سرما، گرما یا هر حس دیگر …) یعنی سوژه در همان قسمت از بدنش دچار مشکل است.

نکته ی خیلی مهم

زمان هر اسکن نباید هرگز از یک دقیقه و نیم بیشتر باشد. چون در این صورت مشکل سوژه می توان به درمانگر منتقل بشود.

تمرین

ابتدا این اسکن را به تنهایی برای خودتان انجام بدهید تا ببینید در کدام قسمتهای بدنتان احساس خاصی دارید. یادتان باشد به کل بدنتان فکر می کنید، نه فقط به چاکراهایتان.

این تمرین را برای افراد مختلف انجام بدهید. اما باز هم تاکید می کنم فعلاً نظر خودتان را به عنوان نظر یک درمانگر قطعی و مطلق ندانید.  فقط تمرین کنید تا ببینید به مرور چقدر به کشف درست نزدیک تر می شوید. این کار فقط با تمرین و تمرکز زیاد امکان پذیر می شود.

در ابتدا به سوژه بگویید که شما فقط دارید این کار رو تمرین می کنید و نظر شما به این معنی نیست که حتماً در همان منطقه ای که شما تشخیص داده اید، سوژه مشکل دارد. بعد از تمرین و دادن تشخیصتان نظر او را هم بپرسید و ببینید چقدر درست احساس کرده اید.

نکته

معمولاً درمانگر باید به حدی برسد که خودش چاکراهایش را باز کرده باشد تا در موقع اسکن مسایل خودش را به جای مسایل سوژه تلقی نکند.

البته به مرور خود درمانگر اگر خودش هنوز در قسمتی از بدن خودش مسئله ای داشته باشد، می تواند بین آن درد با درد سوژه تفاوت قائل بشود.

انرژی سنگین یا منفی چیست؟ نوعی اختلال است در حوزه ی انرژی که از موارد زیر به وجود می آید.

استرس و اضطراب، فشار روحی و روانی، خشم، تمارین روحی غلط، ناراحتیهای عصبی، طلسم و جادو (کسانی که به طلسم و جادوی سیاه اعتقاد دارند) آنها را هم جزو این ها به حساب می آورند و این تمرین را برای رهایی از آن موثر            می دانند.

البته قابل ذکر است که از نظر قرآن مجید هم جادو وجود دارد. رفتن به مکانهای بد انرژی، مثل: رفتن به جایی که کسی مدتها مرده، اما وسایلش رو خارج نکرده اند، تماس با افراد بد انرژی (یعنی کسانی که با کنارشان نشستن یا شنیدن صدایشان احساس خیلی بدی به شما دست می دهد) چون انرژی، حتی با صوت تلفنی هم منتقل می شود.

انرژی دادن از راه دور

در ارسال انرژی اول باید بیمار را در ذهن خود مجسم نمایید. هر چه این تجسم عالی باشد و واقعی تر ارسال انرژی بهتر صورت خواهد گرفت. اگر قصد دارید قسمت معینی از بدن بیمار را تحت معالجه قرار دهید، آن قسمت خاص را مجسم کنید. یعنی بقیه جاها را بصورت تار یا در بک گراند قرار دهید.

در حالت آرامش، تجسم آسان تر صورت می‏گیرد. بنابراین بهتر است با تمرکز کردن بر روی یک چیز خنثی، مثلاً تنفس خودتان یا یک صدای آرامش بخش، آرامش پیدا کنید.

در واقع اول افکار مزاحم را از خود دور کنید. بهترین کار برای این مورد گفتن اذکار الهی است. لباس کار و محیطی که در آن قرار دارید هم نقش مهمی دارد. پس از تجسم کردن بیمار یا ناحیه خاصی از بدن بیمار، مجسم کنید که انگار بیمار نزد شماست با دستهایتان مشغول انرژی دادن هستید.

بنابراین با مجسم کردن یک تصویر ذهنی روشن و قوی شرایطی ایجاد می‏کنید

که بیمار عملاً همان رابطه روانی را با شما به وجود می‏آورد، که گویی نزد شماست.

می توانید با بیمار رابطه تلفنی داشته باشید. اگر بیمار نیز در همان زمان نسبت به شما تمرکز پیدا کند، نتیجه باز هم بهتر خواهد بود. بنابراین در درمان از راه دور تمرکز و تجسم شدید نقش بسیار مهمی‏ دارد.

شیوه‏های پیشرفته دیگری نیز برای شفابخشی از راه دور وجود دارد که ان شالله در مباحث بعدی عرض خواهیم کرد .

منبع انرژی

برای منبع انرژی تعریف و تفسیرهای زیادی هست، اینکه انرژی پاک را چطور تهیه کنیم و در کجا پرورش و فعال کنیم یا ابنکه آیا با انرژی پاک می شود کارهای بد هم انجام داد یا نه؟

منظور اینکه افرادی که در کارهای بد و ناپسند فعالیت دارند، می توانند انرژی پاک

دریافت کنند و در جاهای ناپاک ازش استفاده کنند.

در تعریف انرژی عرض کردیم که در کل هستی انرژی وجود دارد از سنگی که به

نظر ما مرده است و بی جان تا کهکشانها و نباتات و حیوانات و غیره …

لذا هر چیزی انرژی دارد از حروفی که در کلمات و محاوره و گفتگو استفاده        می کنیم تا وسایل ابتدایی مثل: جاکلیدی و قفل و دستمال کاغذی و جالب است بدانید که امروزه با استفاده از انرژی وسایل ابتدایی یک سری بیماریهای روحی و جسمی را درمان می کنند.

منبع کل انرژی خداست

پس اول از خدا و فرشتگان و اولیاء الهی انرژی می گیریم. در مرحله بعد هفت آسمان داریم و هفت چاکرا،  لذا انرژی را از آسمان هفتم گرفته به چاکرای هفت، انرژی را از ایمان ششم گرفته به چاکرای ششم و تا اخر ..

اما چطور انرژی می گیریم بحث اصلی هست. نحوه گرفتن انرژی بشکل های گوناگون می تواند باشد. اما ما همیشه در بحث انرژی گرفتن از تصورات و تجسم استفاده می کنیم، لذا هفت آسمان را بصورت مدور تجسم کرده که انرژی از آن  بصورت عمود بر نوک انگشت اشاره دست راست که بلند کردیم می رسد یا بر فرق سر ما سپس انرژی را در ذهن خود تفسیر می کنیم. مثلاً: فردی سردرد دارد، لذا این انرژی را بصورت نور تجسم کرده و با اذکار و اسماءالهی مناسب و آیات و سوره ها مزین کرده و به هاله فردی که بیمار است و در جلوی خود تصور کردیم با دست راست وارد می کنیم و احساس می کنیم انرژی مثل بخار نورانی وارد سر فرد شده و بیماری را از سر او کنده و به اعماق زمین انتقال می دهیم.

این تقریباً مکانیزم اصلی کار است، حال در این بین هر چقدر قدرت فرد زیاد باشد و تهذیب نفس و مقام روحی بالایی داشته باشد، به همان میزان کار بهتر می شود و درمان سریع اتفاق می افتد .

همیشه باید قبل انرژی دادن، نکاتی را رعایت کنیم و نیز بعد از اتمام کار درمان.

نکاتی که باید مراعات کنیم:

اول وضو می گیریم تا بدنمان از هر گونه غبار دنیوی پاک بشود. نیت کار مهم است. ما واسطه هستیم، شفا دست خداست، لذا همیشه به خدا توکل و توسل می جوییم و اولیاء الله را واسطه خود و خداوند قرار می دهیم تا انرژی پاکی را دریافت کنیم.

در سایر مکاتب گاهی خود درمانگر مریض می شود، بخاطر اینکه گاهی وقتی انرژی را می فرستیم ویروسی می شود. لذا ارتباط دو طرفه است. همیشه حصار خوبی برای خودتان ایجاد کنید. بحث شناخت جایی که درد می کند در آینده عرض خواهیم کرد. چون نقطه درد همیشه بصورت خاکستری دیده می شود و اگر بیماری مثل سرطان باشد، حالت لجنی بخود می گیرد.

هنگام درمان فقط به درمان و انرژی که می فرستید تمرکز کنید، بعد از درمان حتما دست و پاهایتان را با آب نمک یا الکل بشویید.

در هر حال، هر انرژی منفی و سنگینی به هر دلیل که دریافت شده، فرقی         نمی کند؛ مهم این است که شما باید آن را با تمرین خالی کنید.

نکته ی مهم

اگر موقع اسکن کردن کسی از چاکرای ۲ یا ۳ به پایین، تا پاها، احساس گزگز، سرما یا گرما یا… کرد یا اینکه علایم غیر طبیعی در بدنش تشخیص داد یا کسی که بعد از انرژی درمانی آرامش پیدا نکرد و دردش تسکین نشد، این علایم نشانه ی این است که انرژیهایی از نوع انرژی سنگین و منفی به تدریج در آن انباشته شده و باید ابتدا این انرژیها پاکسازی بشود و بعد دوباره عمل اسکن کردن را بعد از هر دو روز پاکسازی، برایشان انجام بدهید.

اگر کسی را با روشی که یادتان می دهیم پاکسازی کردید و بعد اسکنش کردید و دیدید هنوز همان انرژیهای منفی در ااو است، دوباره پاکسازی و اسکن را برایش می تونید انجام بدهید.

اما باید بعد از دو روز اسکن، دوباره انجام بشود، چون تمرین پاکسازی خودش دو روز طول می کشد.

روش تخلیه ی انرژی های منفی و سنگین ( پاکسازی )

روش پاکسازی انرژیهای سنگین و منفی برای خود و دیگران:

اول کلیات مربوط به این تمرین را عرض می کنیم و بعد در همین قسمت در رابطه با نوع تنفسی که باید در طی این تمرین داشته باشید با شما صحبت          می کنیم.

سیستم تخلیه ی انرژی سنگین در روز اول:

این کار را چه برای خودتان انجام بدهید و چه برای سوژه، در هر صورت باید در حالت نشسته باشید. یک دستتان را (دست چپ یا راست فرقی نمی کند) از پشت روی چاکرای ۵ و یک دستتان را روی چاکرای ۷ به مدت ۵ دقیقه قرار بدهید و به خودتان (یا به سوژه) انرژی بدهید. یعنی فکر کنید انرژی دارد وارد آن چاکراها می شود.

اینجا حالتی مثل مدیتیشن باید برایتان به وجود بیاید. در این حین، ذکری را باید ذهنی تکرار کنید و روی این ذکر متمرکز بشوید.

ذهناً تکرار کنید: خدایا، انرژیهای سنگین، بد و منفی ( یعنی ماند) سوژه (اسمش را بگید) (یا خودم) را پاک کن. (یا  خارج کن)

سیستم تخلیه ی انرژی سنگین در روز دوم:

باز هم خودتان یا سوژه باید در حالت نشسته قرار بگیرید. (یعنی نباید دراز کش باشید.) اما این بار باید پاها را دراز کرده و شصت پاها را با دو دست گرفته و همان ذکر قبلی را به همان شکل، ذهناً، تکرار کنید. (یعنی ذکر را به زبان نیاورید و ذهناً تمرکز بیشتری ایجاد می شود.) این کار را هم به مدت ۵ دقیقه انجام بدهید.

یعنی ۵ دقیقه در حالتی که گفته شد می نشینید و ذهناً تکرار می کنید: خدایا، انرژیهای بد و منفی و سنگین من ( یا مثلاً فلانی) را خارج کن.

تذکر مهم

در اینجا تجسم جایز نیست. یعنی نباید مجسم کنید انرژی سنگین  دارد، بیرون می رود. چون انرژی هوشمند است و خودش هوشمندانه عمل می کند.

سر سوژه یعنی کسی که دارید این پاکسازی را برایش انجام می دهید، در حالت نشسته باید هم در روز اول و هم در روز دوم به طرف شمال یا همان رو به قبله باشد.

اگر این پاکسازی را به تنهایی دارید برای خودتان انجام می دهید خودتان باید رو به قبله بنشینید.

در حین انجام عملیات پاکسازی، چه در روز اول و چه در روز دوم، درمانگر (یعنی شخص شما) شکل تنفسی خاصی را باید حتماً اعمال کند که به این صورت است:

۳۰ ثانیه بعد از شروع عملیات پاکسازی، تنفس “سایشی” انجام می دهیم. بدین ترتیب که ۳ تا دم تیز می کشیم که بازدم اول آن طولانی و بلند است، دومین بازدم آن متوسط و سومین بازدم آن کوتاه است. این نحوه ی تنفس اجباریست چون باعث ایجاد امواجی در مغز ما می گردد که باعث سرعت بخشیدن به حرکت انرژی هوشمند می گردد.

پس به طور خلاصه نحوه ی تنفس این گونه می شود:

۱ _ یک دم تیز و صدا دار (حتماً صدادار باشد که عمیق بشود) با بازدم طولانی.

۲ _ یک دم تیز و صدا دار با بازدم متوسط و معمولی.

۳ _ یک دم تیز و صدادار با بازدم کوتاه.

بعد دوباره تنفس را به همین منوال تکرار می شود. یعنی کل تنفس باید به این شکل باشد. در ضمن اگر برای سوژه این کار را انجام می دهید. فقط شما باید اینگونه تنفس کنید و سوژه عادی نفس می کشد.

در طی این تمرین، اگر تمرین را برای سوژه انجام می دهید، چشم او باید بسته باشد و تنفس فقط مربوط به شماست. اگر به تنهایی و برای خودتان انجام           می دید، چشم خودتان را ببندید و تنفس را خودتان انجام بدهید.

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *